Thursday, July 23, 2009

Blur betul lah

Post untuk hari ini lagi...

Aku pun blur lah....
Sbb tmpat aku ni..entah apa2 tah
Tapi dlm blur2 tu
Hati aku ni jd tenang plak
Kalau tak sebelum ini..
Hisyh...
Nak kata over tension tak juga
Nak kata pikir sgt...lagi lah tak
Tapi duk stress je..tapi tak tahu stress sbb apa
Tapi bile dah dpt news tu
Fikiran terus ringan
Hati pun automatic riang
Badan pun relax
Demam yg 2 minggu tak hilang2
Terus ok...

Apesal ekkk
Aku memang tak ready kot
Family first
Never been apart
Lagilah lama plak tu
Badan refuse untuk berengang
Sebab kan demam tak kebah2
Tapi bila tak jadi berjauhan..
Ikatan tu dah memang kuat
Tu sebab kot badan tu kembali normal
Sebab putaran tu tetap sama
Untuk hari2 mendatang

Aku pun relax..
sbb my baby can sleep with me every day n night
My man peaceful in my harm n my heart
My princes hari2 dpn mata boleh buat 'jahat'

No comments: