Saturday, May 09, 2009

My Princes

Dlm hidup aku ni...ade 3 prince yg bertakhta...opss 3 plak 4 act., yup..my life surrond by lelaki2 tampan semua...

blm ada yg princess meneman...huhuhu...

But...my life so colorful so cheerful so warm so and so...pendek kata sgt lah ceria..although tau je lah kan 3 princes around and the King rasa nak keluar anak tekak. Kata org anak lelaki kena ckp very soft instead ckp keras2..but with my princes ni susah oooo...ckp lembut ke keras ke blm tentu berkesan...well only ibu (ako lah tu) know how to tackle them in all the situation. The King pun selalu tewas with his prince.

Tapi aku pun tewas gak time2 blk keje, penat beb..keje KL, perjalanan blk bukan sesuatu yg indah...(i'm wasting my time on travelling jer...lg2 kalau komuter a.k.a tren sewel tu buat sewel..geram wooo!!!) Nak nagis tak lah...tp sakit hati jg lah... naik keta ok...tp jam lah apa lah...n so many thing happened since i'm wrote on my travelling story...kl is not a very good place for eduation line...mcm mana nak GROOM student bile U bukak kat tengah City Center - Vision City lagi....klau org tgk stud kami ni...mcm tak stud weii...except..student NETWORK (bdk aku lah tu) lah kan..dress mcm org Engine...yg lain tu, dressing mcm model...wakakakka....apa sudah jd on our education sekarang...

ehhh...mcm terbabas citer aku ni...tgh cite my princes, nape masuk plak pasal tempat keje ni...oklah i paste my prince photo here sbb tetiba hilang idea nk tulis apa (ni pasal teringat tren sewel tu lah ni)


Ni prince ako...King blm minta permission nak letak gambor dia...

No comments: